هادی نودهی بعنوان مدیرکل جدیدتامین اجتماعی استان گلستان معارفه شد

به گزارش گلستان فردا، آیین تکریم و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان با حضور دکتر عادل دهدشتی معاون امورفرهنگی واجتماعی وامور استانهای سازمان تامین اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حسین زنجانی سرپرست اداره کل گلستان با ارائه گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی این پست بیان کرد :اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان با ۸۱۳ هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و تبعی ، ۴۳ درصد جمعیت استان را تحت پوشش خود قرار داده است . که ۲۶۳ هزار نفر بیمه شده اصلی سازمان می باشند و تعداد کارگاه های فعال استان بالغ بر ۴۷هزار کارگاه است. همچنین وضعیت وصولی منابع در استان گلستان نسبت به نرم مصوب ۵ درصد افزایش یافته است .
سپس دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در ادامه این مراسم به وحدت حوزه بیمه و درمان سازمان در استان گلستان در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اشاره کرد و تعبیر کشتی یکپارچه سازمان تامین اجتماعی را زیبنده عملکرد مدیران تامین اجتماعی در استان گلستان دانست.
در این ویدئو کنفرانس ، دکتر دهدشتی ضمن تقدیر از عملکرد زنجانی ، سرپرست تامین اجتماعی استان گلستان طی ۹ ماهه گذشته ، از فعالیتهای موثر ایشان یاد کرد و خاطرنشان ساخت مجموعه اقدامات صورت گرفته در این مدت بسیار مطلوب بوده است و از ارتباط موثر زنجانی با مجامع کارفرمائی ، کارگری ، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه های نظارتی و حاکمیتی قدردانی نمود. در ادامه معاون مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، تکریم مردم و افزایش رضایت مخاطبین و بیمه شدگان را اولویت سازمان دانست.

هادی نودهی مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیر عامل محترم سازمان و تیم مدیریتی ستاد مرکزی به جهت اعتماد به وی و سپردن این مسئولیت ، ابراز امیدواری کرد که با همت مجموعه همکاران استان بتواند این بار سنگین را به سرمنزل مقصود برساند.وی همچنین به برنامه های آتی خود اشاره کرد و گفت که تکریم بیمه شدگان و صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی و ارتقاء شاخصهای بیمه ای استان از اولویتهای کاری اداره کل خواهد بود. در پایان این مراسم ضمن ابلاغ حکم مدیر عامل سازمان مبنی بر تصدی مدیرکلی استان به هادی نودهی ، لوح سپاسی نیز به جهت تکریم خدمات سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان به حسین زنجانی اهدا شد.

  11 اسفند 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 64065
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام