ایمنی مدارس بندرگز زیر ذره بین دادستان قرار گرفت

با هدف پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، ایمنی مدارس بندرگز زیر ذره بین دادستان قرار گرفت.

با هدف بررسی و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، ایمنی مدارس شهرستان بندرگز  با حضور  دادستان این شهرستان بررسی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ دادستان بندرگز در این بازدید، سازمان نظام مهندسی بندرگز را مکلف کرد که ظرف یک ماه از همه مدارس این شهرستان بازدید و میزان خطرات احتمالی هر مدرسه را با جزئیات  ارائه کنند.

محمد طالبی چاری گفت: در این بازدید، کارشناسان موارد خطرساز را شناسایی و بلافاصله اقدامات لازم برای رفع خطر را انجام دادند.

وی افزود: مدرسه توحید این شهرستان به گفته کارشناسان به دلیل فرسودگی باید در کوتاه ترین زمان ممکن تخلیه شود که در همین راستا به مسئولان آموزش و پرورش دستور برای تخلیه این مدرسه داده شد.

طالبی چاری در این بازدید همچنین نظام مهندسی شهرستان بندرگز را مکلف کرد یک ماهه مدارس این شهرستان را بررسی و موارد خطرساز را با جزئیات هر مدرسه به دادستانی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: سهل انگاری هایی که جان دانش آموزان را به خطر می اندازد قابل چشم پوشی نیست و با مدیران متخلف در این بخش برخورد می شود.

دادستان شهرستان بندرگز را در این بازدید کارشناسانی از نظام مهندسی، اداره برق و آموزش و پرورش همراهی کردند.

  10 دی 1397
بخش : اخبار شهرستان ها / بندرگز
کد خبر: 60752
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام