نماینده گلستان صدرنشین لیگ دسته سوم فوتبال کشور

تنها نماینده گلستان در هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور با برتری 2 بر یک در دیدار خانگی مقابل هیرکانی چالوس سیزده امتیازی شد و بدون شکست در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

سرمربی تیم دارایی گز روز شنبه در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: رویای حضور در لیگ دسته دوم کشور برای ما قابل تحقق و به تداوم شرایط روز به رشد فعلی نیازمند است.
رضا آلوستانی اظهار داشت: در دیدار روز گذشته مقابل هیرکانی چالوس موقعیت های متعدد گلزنی به دست آوردیم اما با کم دقتی بازیکنان نتوانستیم بر تعداد گل های خود اضافه کنیم .
وی بیان کرد: تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ دشوار و فشرده ای مانند دسته سوم فوتبال است باید بتواند بیشترین بهره را از موقعیت های گلزنی برده و مقتدرانه مسیر رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده را طی کند.
سرمربی تیم دارایی گز افزود: سهل انگاری در بازی ها به خصوص دیدارهای خانگی تاوان سختی برای ما خواهد داشت که امیدوارم در بازی های بعدی اب انجام تمرینات بیشتر و ازایش توان فنی و تاکتیکی تیم، از این مشکلات کاسته شود.
تیم فوتبال داریی گز دیروز جمعه و در ورزشگاه امام رضا بندرگز با دو گل شهاب یاپی در دقایق 28 و 58 با نتیجه دو بر یک حریف شمالی اش را از پیش رو برداشت و سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته های خود اضافه کرد.
تک گل هیرکانی در دقیقه 89 به ثمر رسید.
دارایی گز تنها نماینده فوتبال گلستان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم مسابقات فوتبال باشگاه های کشور است.
این تیم در هفته اول، دوم و سوم تیم های پارس تهران و ستاره سرخ کاشان و ویستا توربین تهران را شکست داده بود و در هفته چهارم نیز تیم حفاری اهواز را در خانه با نتیجه مساوی متوقف کرد .
ویستا توربین تهران، نفت ایرانیان، آریا سنگسر مهدی شهر، استقلال شوش، ملی حفاری اهواز، ذوالفقار کاشان، هیرکانی چالوس، پیشگامان پارس تهران و ستاره سرخ کاشان ، حریفان تیم دارایی گز در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور هستند.
دارائی گز در هفته ششم این رقابت ها چهارشنبه دهم بهمن ماه در کاشان به مصاف تیم ذوالفقار این شهر خواهد رفت.

  6 بهمن 1397
بخش : بندرگز / فوتبال و فوتسال
کد خبر: 61007
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام