کمبود آب شُرب در بندرگز صدای شهروندان را درآورده است

https://img9.irna.ir/old/Image/1396/13961109/82812836/N82812836-72141925.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، قریب به یکماه است که ساکنان محله های ۱۶ متری، ۲۰ متری، برخی کوچه های خیابان انقلاب، کوچه های شمال و جنوب جاده سراسری در محدوده شهر بندرگز، مجتمع ۱۰۸ واحدی مسکن‌مهر و برخی محله های دیگر با مشکل کمبود آب مواجه هستند.

مردم بارها به شرکت آب و فاضلاب شهری بندرگز مراجعه کردند اما نتیجه ای حاصل نشد. آبرسانی با تانکر هم دردی را دوا نکرد.

مدیر آب و فاضلاب شهری بندرگز می‌گوید: در حال حاضر ۶۸ لیتر بر ثانیه آب تولید شده از چاههای آب و فاضلاب شهری و بخش خصوصی وارد شبکه توزیع بندرگز می شود اما نیاز عادی شهر قریب به ۸۰ لیتر بر ثانیه است.

محمدی می افزاید: برای جبران کمبود آب در حال حفر یک حلقه چاه در منطقه بنفش تپه هستیم اما اگر بخواهیم آن چاه را وارد مدار توزیع شهر بندرگز کنیم؛ به زمان زیادی نیاز داریم که بی شک جوابگوی نیاز تابستان امسال نخواهد بود.

فرماندار بندرگز هم که در چند مرحله به صورت میدانی پیگیر مشکل کمبود آب در برخی محله های شهر بندرگز شده بود و مکاتبات و مذاکراتی را با مدیران ارشد استانی در این خصوص داشته است؛ گفت: برای آنکه مشکل کمبود آب در برخی محله ها به صورت ریشه ای حل شود؛ علاوه بر اصلاح برخی نقاط شبکه توزیع، یک حلقه چاه دیگر نیز باید با فوریت وارد مدار توزیع شهر بندرگز شود که در این خصوص مذاکرات اولیه برای خرید یک حلقه چاه انجام شد و نامه ای هم برای تامین اعتبار به استاندار گلستان ارسال شده است.

حسین احمدی از شهروندان خواست: با رعایت الگوی مصرف آب کمک کنند این روزها با کمترین دغدغه سپری شود.

 

اسماعیل البرزی

  16 تیر 1398
بخش : بندرگز / جامعه
کد خبر: 62452
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام