سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:
سیل و طغیان‌ رودخانه‌ دلیل‌ شکستگی‌ و کاهش فشار ‌آب شهر نوکنده/ مردم صرفه جویی کنند

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اعلام کرد: کاهش فشار آب در شهر نوکنده به دلیل شکستگی ناشی از سیل و طغیان رودخانه است.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس رحیمی با اشاره به آسیب های وارده به شبکه آبرسانی  اظهار کرد: در جریان سیل، به تاسیسات آب شهر نوکنده در غرب استان گلستان خسارت وارد شد که با تلاش بی وقفه پرسنل سعی شده است به موقع مشکلات بوجود آمده در تامین آب شرب این شهر برطرف گردد.
سرپرست شرکت با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امداد رسانی به این مناطق افزود: مدیریت بحران شرکت به همراه تیم اتفاقات از ساعت اولیه به منظور  بررسی و رفع مشکل پیش آمده در محل حادثه حاضر و‌ تمامی تلاش خود را جهت رسیدن به شرایط  پایدار و مطلوب انجام می دهند و در این راستا ماشین آلات مورد نیاز و ابزار و وسایل لازم به همراه نیروهای متخصص به این مناطق اعزام گردید.
وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در راستای تامین آب و اعزام اکیپ امدادی رفع اتفاقات از شهرهای بندرگز و کردکوی در مناطق درگیر اشاره و اظهار داشت: برای رفع شکستگی در دو نقطه شبکه توزیع شهر در کوتاهترین زمان، آبرسانی از مسیر جایگزین صورت گرفت.
رحیمی در ادامه اقدامات پدافندی در حوزه آب تصریح کرد: با اقدامات پیشگیرانه و عملکرد به موقع در زمان وقوع بحران توسط مسئولان و کارکنان شرکت این آسیب ها به حداقل رسیده و خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب به مردم استان همچنان و بدون وقفه ادامه دارد.
سرپرست شرکت در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد با توجه کاهش فشار آب در برخی از نقاط با رعایت صرفه جویی حداکثری در مصارف روزانه امکان بهره مندی سایر همشهریان را فراهم آورده و از شستشوی گل و لای معابر و گذرگاهها با آب شرب تا زمان برقراری شرایط پایدار جوی جدا پرهیز نمایند.

  12 آبان 1398
بخش : بندرگز / جامعه
کد خبر: 62910
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام