دادستان شهرستان بندرگز:
مهلت یک ماهه برای ایمن سازی مسیرهای بندرگز

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/5/4/12290421_442.jpg

دادستان شهرستان بندرگز به اداره راهداری این شهرستان ، یک ماه فرصت داد برای ایمن سازی مسیرهای این شهرستان اقدام کند .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد طالبی چاری دادستان شهرستان بندرگز گفت: اداره راهداری شهرستان یک ماه مهلت دارد برای رفع نقص و ایمن سازی خط نوکنده (بعد از شهرک فرهنگیان به سمت پلیس راه)، جاده سراسری، جاده قدیم بندرگز به کردکوی (معروف به جاده شاه عباسی) و محور بندرگز به بندرترکمن اقدام کند.

دادستان طالبی افزود: با کمک کارشناسان اهل فن، نقاط حادثه خیز و ناایمن مسیر‌های ورودی و خروجی این شهرستان بررسی و فهرست آن به اداره راهداری اعلام شد.

وی ادامه داد: فقدان شانه در دو طرف راه، نبود خط کشی وسط و دو طرف جاده، وجود زباله و نخاله در مسیر، تاریکی و کمبود تابلو‌های هشدار دهنده، ایمن نبودن پل‌ها و پرتگاه‌ها و نبودن دوربرگردان‌ها از جمله مواردیست که بر رفع آن تاکید شده است.

دادستان بندرگز گفت: در صورت رفع نشدن این نواقص، اداره راهداری مسئولیت حقوقی و کیفری در حوادث جاده‌ای این شهرستان دارد و مسائلی مانند نداشتن بودجه و امکانات نافی مسئولیت نخواهد بود.

  4 مرداد 1399
بخش : بندرگز / قضاییه
کد خبر: 63612
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام