پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای «فارسیان» گالیکش افتتاح شد

پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای فارسیان در محدوده شهرستان گالیکش، با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش گلستان فردا، پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای فارسیان در محدوده شهرستان گالیکش با حضور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، بخشدار مرکزی شهرستان، مدیریت شبکه بهداشت شهرستان، اعضای شورا و هیات همراه افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گالیکش در این خصوص گفت: با توجه به نیاز مبرم منطقه ای و پوشش خدمات دهی به ساکنین فارسیان و توابع و حوادث جاده ای، پس از اخذ مجوز لازم از مراجع ذی صلاح نسبت به احداث پایگاه در محل مرکز درمانی اقدام کرده که خوشبختانه در این ایام به بهره برداری رسید.

حسن رحیم زاده اضافه کرد: با توجه به مسافت طولانی مناطق تابعه از پایگاه شهری گالیکش و اتلاف زمان طلایی در خدمات دهی به بیماران و مصدومان اورژانسی، و همچنین مسیر ارتباطی با استان سمنان، احداث و راه اندازی پایگاه فوق از نیازها واولویت‌های شهرستان بوده که با پیگیری‌های متعدد به بهره برداری رسید.

رحیم زاده افزود: برای راه‌اندازی این پایگاه در محدوده مرکز بهداشت حدود ۳۲۰ میلیون تومان هزینه شده است که در آینده نزدیک با تخصیص زمین مناسب و امیدواریم با تامین بودجه ساختمان مجزا برای پایگاه فوق احداث شود.

شایان ذکر است شهرستان گالیکش با پایگاه فوق دارای چهار پایگاه اورژانس و ۳۰ نفر نیروی تکنیسین فوریت های پزشکی است که به صورت شبانه روزی خدمت ارائه می کند.

  17 بهمن 1401
بخش : گالیکش / جامعه
کد خبر: 68671
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام