مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش:
عملیات ساخت بیمارستان گالیکش با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است

 مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش گفت:با ۸۰ میلیارد ریال اخیر در مجموع از محل اعتبارات سفر رییس جمهور ۲۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساخت بیمارستان تخصیص یافت و عملیات ساخت آن با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

به گزارش گلستان فردا، حسن رحیم‌زاده اظهار کرد: ملیات ساخت این بیمارستان به عنوان مطالبه دیرینه مردم گالیکش برای دسترسی بهتر به خدمات درمانی از سال ۹۷ آغاز شد اما به دلیل نبود اعتبار روند کندی داشت تا اینکه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور و هیات دولت به گلستان برای تکمیل آن مصوب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش ادامه داد: طبق اعلام پیمانکار در صورت پرداخت به موقع اعتبارات، ساخت این پروژه تا سال آینده به پایان خواهد رسید.

رحیم‌زاده گفت: این بیمارستان با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا در چهار طبقه در حال ساخت است و بعد از تکمیل و تایید نهایی ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﺠﻬﯿﺰ ﻣﺮاﮐﺰ ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ، درﻣﺎﻧﯽ و ﺗﺠﻬﯿﺰات ﭘﺰﺷﮑﯽ ﮐﺸﻮر، تحویل دانشگاه علوم پزشکی گلستان می‌شود.

وی افزود:‌ برای تصویب چارت تشکیلاتی و کارکنان این بیمارستان با وزارت بهداشت مکاتبه شده و دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش یادآور شد: تا زمان افتتاح این بیمارستان، هشت مرکز بهداشتی و درمانی و ۳۵ خانه بهداشت در این شهرستان ارائه خدمات اولیه به بیماران را انجام می‌دهند و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیماران توسط آمبولانس به صورت رایگان به نزدیکترین بیمارستان منطقه از جمله گنبدکاووس، مینودشت و کلاله اعزام خواهند شد.

گفتنی است، زمین سه هکتاری ساخت بیمارستان ۹۱ تخت‌خوابی گالیکش توسط "حاج غلام خسروی" از نیکوکار این شهرستان اهدا شد.

  30 آذر 1401
بخش : گالیکش / اقتصادی
کد خبر: 68342
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام