فرماندار گمیشان:
جسد ۲ سرنشین قایق غرق شده در گمیشان پیدا شد/۴ نفر مفقود هستند

گمیشان- فرماندار گمیشان با بیان اینکه تاکنون جسد دو سرنشین قایق پیداشده است، گفت: احتمالاً چهار نفر دیگر هم مفقود هستند.

امیرشیر توماج،صبح چهاشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه سه شنبه یک قایق موتوری که حامل امدادگران و سیل زدگان شهرستان گمیشان بود دیروز پس از واژگونی به بدنه بتنی مربوط به یک پل برخورد و به شدت آسیب دید و تمام سرنشینان آن به داخل آب سقوط کردند.

وی افزود: ۱۷ شهروند دیگر که در اثر واژگونی این قایق داخل آب افتاده بودند، نجات پیدا کردند، اما هنوز دیگر سرنشینان آن مفقود هستند.

توماج با بیان اینکه گفت تاکنون جسد دو سرنشین قایق پیداشده است، ادامه داد: احتمالاً چهار نفر دیگر هم مفقود هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان هم بیان کرد: یک فروند بالگرد، غواصان ارتش یگان مرزبانی و مردم منطقه در تلاش برای یافتن مفقودین هستند.

عبدالرضا چراغعلی گفت: خروجی‌های آب به گمیشان افزایش پیدا نکرده و امیدواریم با کاهش حجم ورودی آبی که از آق قلا می‌آید جستجوها برای پیدا کردن مفقودان به نتیجه برسد.

  7 فروردین 1398
بخش : گمیشان / آق قلا / حوادث
کد خبر: 61451
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام