فرماندار گمیشان خبر داد:
ساخت بیمارستان 64 تختخوابی در گمیشان

 

گرگان- فرماندار گمیشان گفت: بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به زودی با حضور سرپرست وزارت بهداشت در این شهرستان کلنگ زنی و ردر دست ساخت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، توماج در نشست ستاد خبری چله  انقلاب اسلامی اظهار کرد: دو مرکز فعال جامع سلامت هم به زودی در این شهرستان تجهیز خواهند شد.

فرماندار گمیشان با بیان اینکه آسفالت جاده چارقلی از محل اعتبارات ملی طبی روز های آینده انجام خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه تنها ساحل شنی استان در گمیشان قرار دارد، با اجرای طرح توجیهی، حوزه اکوتوریسم را در این شهرستان فعال تر خواهیم کرد.

توماج اظهار کرد: امید است با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم سالن ورزشی قلاجیق را بعد از 13 سال و ساختمان نیمه تمام مجتمع فرهنگی گمیشان را با 90 درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام برسانیم.

وی در ادامه از اجرای برنامه های جدید در ایام الله دهه فجر خبر داد و یادآور شد: برنامه های فرهنگی متعددی چون برگزاری یادواره شهدا، جنگ انقلاب، برپایی میز خدمت در ۴۰ روستا، اقامه نماز شکرانه در گمیشان، دیدار چهل مدیر با چهل خانواده شهید و چهل مدیر با چهل مدرسه از جمله برنامه هایی است که توسط فرمانداری این شهرستان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

توماج ادامه داد:  با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان گلستان زهکشی اراضی بیش از 33هزارهکتار با کانال های سه و چهارم این شهرستان انجام شد که باعث افزایش درآمد پایدار می شود.

به گفته وی اگر جامعه کشاورزی دارای در آمد خوبی باشد، بازار پویا می شود.

فرماندار گمیشان گفت: فازنخست سایت میگوی این شهرستان در چهار هزار هکتار ساخته شد که در حال حاضر 870 هکتار به صورت مفید بچه میگو ها را پرورش می دهد که امروز بیش از دو هزار و 500 تن برداشت انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز 75 درصد این محصولات به روسیه، چین و کشورهای عربی و ..صادر می شود.

 

  8 بهمن 1397
بخش : گمیشان / سلامت
کد خبر: 61028
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام