مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان در بازدید از کمپ سیل زدگان؛
بررسی سریع مشکلات سیل زدگان کمپ ها/ ناهماهنگی در ارسال کمک ها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: مشکلات سیل زدگان مستقر در کمپ ها با جدیت پیگیری می شود.

علی برزمینی پس از بازدید از کمپ استقرار سیل زدگان در گفتگو با خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) اظهار کرد: خدمات رسانی به سیل زدگان مستقر کمپ ها خوب است اما ناهماهنگی در ارسال این کمک ها مشکلاتی را برای سیل زدگان بوجود اورده است.

وی افزود: این ناهماهنگی که بیشتر از سوی سازمان های خدمات رسان و یا خیریه ها ایجاد شده، موجب توزیع نامناسب خدمات در این کمپ ها شده است و نیاز برخی از سیل زدگان را تامین نمی کند. 

برزمینی یکی دیگر از مهم ترین مشکلات سیل زدگان مستقر در این کمپ ها را استحمام عنوان کرد و گفت: یکنواختی غذا و تراکم جمعیت در کمپ ها از دیگر مشکلات سیل زدگان است که با توجه به بازدید انجام شده امروز عصر، مراتب برای پیگیری و رفع مشکلات و بخصوص رفع مشکلات بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از دیگر مشکلات این افراد، خدمات رسانی نامناسب برای آن دسته از سیل زدگانی است که در منزل اقوام خود سکونت دارند و شرایط زندگی را برای آن ها سخت کرده است.

  9 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61497
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام