مامور انتظامی گنبد چک 300 میلیون ریالی را تحویل داد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس درحاشیه تحویل این چک به نماینده بانک عامل گفت: این مامور وظیفه شناس که به همراه یکی از سربازان، مشغول گشت پیاده در سطح شهر بود، چک حامل به مبلغ 300 میلیون ریال را که در فضای سبز حاشیه پیاده رو افتاده بود، پیدا می کند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سرهنگ محمود علی فر افزود: استوار یکم رضا جهانتیغ پس از پیدا کردن چک آن را به واحد بازرسی انتظامی تحویل می دهد تا صاحب آن شناسایی و چک به او تحویل شود.
وی اضافه کرد: باوجود تلاش های انجام شده و پیدا کردن آدرس و شماره تلفن صاحب چک که ساکن قائم شهر در استان مازندران است، به دلیل خاموش بودن تلفن موفق به تماس با صاحب چک و تحویل آن نشدیم.
سرهنگ علی فر ادامه داد: با این حال با هماهنگی انتظامی گلستان، مقرر شد چک به نماینده بانک عامل تحویل شود تا از طریق بانک به شعبه صادر کننده چک برگردانده شود.
وی با قدردانی از مامور وظیفه شناس انتظامی، تصریح کرد: براساس دستورالعمل ناجا در خصوص کارکنان صحیح العمل، از این مامور تقدیر می شود.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری سارق سابقه دار سرقت به عنف خودرو دراین شهرستان خبر داد و گفت: این سارق روز گذشته با تهدید صاحب یک دستگاه خودروی تیبا که یک خانم بود، اقدام به سرقت خودرو می کند.
سرهنگ علی فر افزود: پس از تماس مالباخته با 110 و حضور بموقع ماموران در محل سرقت و بررسی فنی و میدانی موضوع، سارق در کمتر از دو ساعت در خیابانی واقع در قسمت جنوب غربی شهر گنبدکاووس دستگیر شد.

  2 دی 1397
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام