سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبد کاووس:
مسئولان گنبدی بین والیبال و والیبال نشسته فرق می گذارند

گنبد کاووس – سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبد کاووس گفت: مسئولان شهرستان گنبد بین والیبال و والیبال نشسته که هر دو لیگ برتری هستند فرق می‌گذارند.

رشید عاشوری اظهار کرد: روانکارهای گنبد به عنوان اسپانسر این شهرستان سال‌هاست در لیگ برتر والیبال نشسته حضور دارد اما هیچ ارگان و نهادی از آن حمایت نمی‌کند.

وی افزود: اسپانسر تیم امسال ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و موفق شدیم در لیگ برتر والیبال نشسته به مقام سوم دست پیدا کنیم.

عاشوری تصریح کرد: این در حالی است که تیم‌های ماشین سازی و ورامین که قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر شدند هر کدام ۸۰۰ میلیون تومان بودجه داشتند و بازیکنان تیم ملی در این دو تیم تقسیم شده بود.

وی ادامه داد: ما با بازیکنان بومی مقام سوم را کسب کردیم و دنبال بازیکن غیر بومی نیستیم، اگر تیم ملی دنبال استعداد است ما بازیکن می‌سازیم و صادر می‌کنیم.

کمک شورای شهر گنبد پرداخت نشد

سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبد با بیان اینکه قول شورای شهر گنبد برای کمک به این تیم عملی نشده است، گفت: پیگیری‌های زیادی برای کمک به تیم روانکارها انجام دادیم و شورای شهر گنبد در نهایت کمک ۵۰ میلیون تومانی را مصوب کرد.

عاشوری اضافه کرد: شورای شهر گنبد قرار بود ۲۰ میلیون تومان را ابتدا و ۳۰ میلیون تومان باقی مانده را در دو نوبت ۱۵ میلیون تومانی پرداخت کند که هیچکدام از این کمک‌ها تا کنون انجام نشده است.

وی بیان کرد: آیا ۵۰ میلیون تومان برای بازیکنانی که مدال طلای پارالمپیک و بازی‌های آسیایی دارند مبلغ زیادی است؟ واقعاً لیاقت ما ۵۰ میلیون تومان بود که آن را هم ندادند؟

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر گنبد بیش از یک میلیارد تومان برای تیم والیبال شهرداری گنبد هزینه کردند که نتیجه‌ای هم نداشت اما هیچ کمکی به تیم والیبال نشسته نمی‌کنند.

 

  15 اسفند 1397
بخش : گنبد کاووس / توپ و تور
کد خبر: 61268
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام