نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
گازرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبد با حضور معاون رئیس‌جمهور

تصویر مرتبط

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به ۱۷ روستای این شهرستان با ۴۰میلیارد تومان اعتبار و با حضور معاون رئیس‌جمهور در خردادماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، قرجه طیار در مراسم گرامیداشت روز شوراها با بیان اینکه 17 روستای بخش داشلی‌برون گنبدکاووس از نعمت گاز محروم هستند، اظهار کرد: گازرسانی به این روستاها خردادماه امسال با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و با اعتبار 40 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی افزود: بخش مرکزی گنبدکاووس سومین بخش بزرگ بین شهرستان‌های کشور است. این بخش در آینده نزدیک به چهار بخش تقسیم می‌شود. همچنین بخش داشلی‌برون نیز بیشترین وسعت را در استان دارد که به دو بخش اترک و کرند تقسیم خواهدشد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مدت دو سال 56 روستای گنبدکاووس با مشارکت دهیاری‌ها آسفالت شده که در 40 سال عمر نظام جمهوری اسلامی بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: با همکاری یکی از خیران بومی بزرگترین مرکز آنژیوگرافی و عمل قلب باز بعد از مشهد در گنبدکاووس در حال احداث است. این مرکز و همچنین مرکز جامع سرطان حداکثر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

طیار گفت: جاده نفت جزو پروژه‌های ملی راه و شهرسازی قرار گرفته است. از امروز آسفالت 12 کیلومتر آن در دو فاز 6کیلومتری آغاز شد و آسفالت ادامه مسیر این جاده توسط پیمانکار بنیاد مسکن انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تصویب منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و در یکی دو ماه آینده، هشت منطقه آزاد کشور تصویب می‌شود. با توجه به اینکه 90 درصد مشکلات جامعه بیکاری جوانان است با تصویب این منطقه حدود هشت هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

قربان‌محمد قولجایی، رئیس شورای بخش مرکزی گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهارداشت: 55 درصد جمعیت شهرستان را روستاییان تشکیل می‌دهند، بااین‌حال عوارض و اعتبارات شوراهای شهری 70 درصد و روستایی 30 درصد است که نشان‌دهنده توزیع ناعادلانه اعتبارات و عوارض است.

وی افزود: الحاق بافت زمین‌های روستایی در شهرستان‌های دیگر در حال انجام بوده اما در گنبدکاووس مغفول مانده است.

  9 اردیبهشت 1398
بخش : گنبد کاووس / مجلس
کد خبر: 61908
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام