معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:
۲۸ خانواده سیل‌زده گنبدی بعد از ۲ماه همچنان در کمپ موقت سکونت دارند

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/01/04/1398010412103596316996664.jpg

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با توجه به وقوع سیل در اوایل امسال تعدادی از واحدهای مسکونی در گنبدکاووس دچار خسارت شد و با گذشت بیش از دو ماه هنوز ۲۸ خانوار در کمپ موقت بسر می‌برند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عبدالقدیر کریمی عصر امروز در بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان از کمپ موقت سیل‌زدگان اظهارداشت: در حال حاضر 28 خانوار از مردم سیل‌زده در کمپ موقت سکونت دارند. از این تعداد 20 خانوار افغانی و هشت خانوار ایرانی هستند. بیشتر این خانواده‌ها قبل از وقوع سیل در منازل استیجاری سکونت داشتند.

وی افزود: قرار است تا به هر خانواده سیل‌زده ساکن در این اردوگاه مبلغ 15 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شود تا مکانی را برای سکونت اجاره کنند.

کریمی همچنین در بازدید از دفتر تسهیل‌گری سیدآباد و بدلجه بیان داشت: راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در محله‌های خاص و آسیب‌پذیر بهترین ایده و اتفاق بود. دغدغه‌ها و مشکلات اجتماعی این مردم در این دفاتر مطرح و از سوی دستگاه‌های مرتبط مورد بررسی و رفع قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: گنبدکاووس دارای شرایط خاص فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و ظرفیت‌های خوبی در حوزه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد دارد.

  4 خرداد 1398
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 62141
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام