بیدلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی
نقش زنان در مسائل اجتماعی، سیاسی و علمی در دوران انقلاب اسلامی در طول تاریخ بی سابقه است

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ در نخستین جلسه اتاق فکر در سال جاری که با حضور بانو غیناقی مدیرکل امور زنان استانداری گلستان و کارشناسان امور بانوان غرب استان در فرمانداری کردکوی به ریاست بیدلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی؛ برگزار شد،

ابتدا بیدلی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با اشاره به نقش زنان در تاریخ اجتماعی ایران گفت:
جایگاه زنان در مسائل اجتماعی، سیاسی و  علمی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در طول تاریخ بی سابقه و بی بدیل است. وی استفاده از این سرمایه عظیم اجتماعی در جهت فراهم کردن بسترهای رشد و توسعه کشور  را ضروری دانستند و اظهار داشتند ؛ زنان برای نقش آفرینی در این فرایند راه دشواری را در پیش دارند و نیازمند تلاشهای بیشتر و بهتر آنان در همه عرصه های اجتماعی،سیاسی،علمی و فرهنگی است.
در ادامه این جلسه بانو الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این نشست ضمن تقدیر از سازمان های مردم نهاد و کارکنان دستگاه‌های اجرایی فعال در امداد رسانی سیل گلستان ؛مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در برنامه‌های حوزه زنان و خانواده را به سود دولت و مردم استان دانستند و خواستار تدوین طرحهایی به منظور آمادگی و پیش بینی آسیب های اجتماعی مترتب در مناطق سیل زده گلستان شد.
وی در ادامه نیز خواهان شناسایی بانوان مستعد شهرستان ها بمنظور ارتقای توانمندی‌های آنان جهت تصدی پست های مدیریتی در سطح  استان و شهرستانهای گلستان شد.
گفتنی است؛مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری از برنامه نقاشی کودکان روی بوم و کاغذ به مناسبت روز زمین پاک شهرستان کردکوی نیز بازدید کردند.

  7 اردیبهشت 1398
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 61883
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام