تیم فوتبال پیشکسوتان ستارگان ایران مقابل تیم منتخب گنبدکاووس به برتری رسید

تیم فوتبال پیشکسوتان ستارگان ایران منتخب گنبدکاووس را شکست داد

تیم فوتبال پیشکسوتان ستارگان ایران متشکل از بازیکنان ادوار گذشته تیم ملی در یک بازی خیر خواهانه به نفع سیل زدگان گنبدی که جمعه شب برگزار شد، تیم منتخب گنبدکاووس را با یک گل شکست داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ تیم فوتبال پیشکسوتان ستارگان ایران شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی گنبدکاووس درحالی که انتظار می‌رفت جمعیت قابل توجهی برای دیدن بازی در این مجموعه ورزشی حاضر باشند تنها در مقابل حدود ۱۰۰۰ تماشاگر و با یک ساعت تأخیر از زمان اعلام شده، به مصاف تیم منتخب گنبدکاووس رفت.

تیم ستارگان ایران را در این بازی، بازیکنان مطرحی همچون پرویز برومند، احمد مؤمن زاده، ادموند بزیک، علی لطیفی، اسماعیل هلالی، بهنام ابوالقاسم پور، مهدی امیر آبادی، محمد برزگر، سهراب بختیاری زاده، محمدرضا مهدوی، بهروز رهبری فرد، محمد نوازی، سهراب انتظاری، میثم رضاپور با مربیگری مهرداد میناوند همراهی نمودند.

در این بازی که دو نیمه ۳۵ دقیقه‌ای داشت تیم پیشکوتان ستارگان ایران توانست در دقیقه ۲۰ نیمه اول با شوتی که محمد نوازی به سمت دروازه حریف روانه کرد، یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتد و حتی اخراج محمدرضا مهدوی در دقیقه ۶۰ بازی از تیم ستارگان ایران نیز باعث نشد که این برتری از آنان گرفته شود و در نهایت با همین تک گل بازی به سود ستارگان ایران پایان یافت.

تأخیر یک ساعته بازی ناراحتی تماشاگران را به همراه داشت و همین مساله نیز باعث شد برخی از آنان ورزشگاه را ترک کنند و جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه نیز ناراحتی برخی خانواده‌ها را به همراه داشت و آنان را مجبور به ترک مجموعه ورزشی آزادی کرد.

در همین بین یک بانوی گنبدی که اشک از چشمانش جاری بود و از پشت فنس‌های زمین، بازی را نظاره می‌کرد به التماس از خبرنگار ایرنا خواست حرف‌هایش را شنیده و از مسئولان ورزشی این پرسش را داشته باشد که چرا برای بانوان منطقه جایگاهی را در نظر گرفته نشده و دیدن بازی پیشکسوتان تیم ملی و منتخب گنبد به چه دلیل باید برای بانوان ممنوع باشد.

رئیس هیات فوتبال استان گلستان در حاشیه برگزاری این بازی به خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار به همت مسئولان گنبدکاووس خصوصاً فرماندار، رئیس هیات فوتبال و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد که می‌تواند ضمن عمل خیرخواهانه‌ای که در خود دارد، فضای شادی و تفریح ورزشدوستان این منطقه را به همراه داشته باشد.

قاسم کوهستانی افزود: بازی خوبی را شاهد بودیم و بازی از کیفیت مطلوبی برخوردار است هرچند تیم ستارگان ایران به دلیل همراهی بیشتر باهم و بازی‌های متعددی که در اقصی نقاط ایران دارند، هماهنگی بیشتری دارند ولی بازی تیم منتخب گنبدکاووس هم دست کمی از چهره‌های مطرح فوتبال ایران ندارد که همین موضوع نشان از پتانسیل بالای ورزش فوتبال در گلستان است.

وی بیان کرد: جمعه هفته آینده نیز تیم ستارگان ایران با حضور در گرگان و بازی با منتخب گرگان، دیداری به نفع سیل زدگان گلستانی خواهد داشت.

  1 تیر 1398
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام