در جلسه مشترک مدیرعامل گاز گلستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد مشکلات گازرسانی مورد بررسی قرارگرفت

https://www.nigc-golestan.ir/upload/2019121835291330631.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، در نشستی که با حضور مهندس رحیمی مدیر عامل گاز استان و مهندس کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان برگزار شد در خصوص مشکلات و معضلات موجود در زمینه توسعه گاز رسانی و خدمات رسانی در سطح شهرستان گنبد و بخش داشلی برون بررسی و تبادل نظر شد.

دراین جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ضمن خیر مقدم ،از عملکرد و خدمات  انجام شده شرکت گاز در راستای توسعه گاز رسانی در سطح شهرستان ابراز رضایت و قدردانی نمود.

وی از شرکت گاز بعنوان یکی از دستگاههای اجرایی بسیار خوب شهرستان   که  امورات خود را به نحو احسن انجام می دهد یادکرد و گفت: خوشبختانه با همت و تلاش مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز  خدمات زیادی در سطح استان و شهرستان صورت گرفته است و امیدواریم این خدمات به همین قوت ادامه داشته باشد و بتوانیم   با همدلی ، خدمات ارزنده دولت را به مردم عزیز ارائه نمائیم .

در همین راستا مدیر عامل گاز گلستان ضمن تقدیر از ابراز محبت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، به تشریح روند گازرسانی در سطح شهرستان گنبد پرداخت و خواستار توجه و همکاری بیشتر مسئولین منطقه در زمینه مرتفع نمودن مشکلات موجود شد.  

مهندس رحیمی گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تاکنون 142 روستای شهرستان گنبد  از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند و تعداد 8 پروژه روستایی دیگر نیز در دست اجرا می باشد. 

 

  28 آذر 1398
بخش : گنبد کاووس / اقتصادی
کد خبر: 63033
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام