شهردار گنبدکاووس:
اجرای نهضت آسفالت معابر خاکی با جدیت پیگیری می شود

شهردار گنبدکاووس گفت: شهرداری از محل قیر یارانه‌ای و قیر خریداری شده، اجرای نهضت آسفالت برای معابر خاکی و همچنین روکش معابر نیازمند بهسازی را با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش گلستان فردا، سیدعلی اصغر موسوی اظهار کرد: امسال با انجام عملیات موزائیک فرش در ۵۰ هزار متر مربع از پیاده‌روها با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، معابر این شهر برای تردد شهروندان به خصوص سالمندان و دیگر گروه‌های خاص مناسب‌سازی می‌شود. 

وی افزود: شهرداری گنبدکاووس با اولویت قراردادن تسهیل تردد و پیاده روی در معابر شهری برای تمام افراد سالم و معلول با مصوبه شورای اسلامی شهر سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال و امسال ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به این موضوع اختصاص داد.

وی یادآور شد: سال گذشته با هدف مناسب سازی معابر ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح شهر گنبدکاووس موزائیک فرش شده بود.

موسوی بودجه امسال شهرداری گنبدکاووس را پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۷۰ درصد این بودجه در بخش عمرانی از جمله آسفالت معابر، احداث ساختمان جدید شهرداری، پیاده‌روسازی، تکمیل فرهنگ‌سرا و تکمیل پارک داریوش هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: راه اندازی کارخانه بازیافت آسفالت با هدف صرفه جویی در مصرف قیر و کمک به حفاظت از محیط زیست در برنامه‌های شهرداری گنبدکاووس قرار دارد.

وی افزود: سال گذشته با هزینه ۵۰ میلیارد ریال هشت هزار تن معادل ۶۰ هزار متر مربع از معابر شهری گنبدکاووس آسفالت شد و امسال هم ۱۵۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت و طبق برنامه ریزی تا پایان سالجاری حدود ۲۵ هزار تن معادل ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر این شهر روکش و آسفالت خواهد شد.

  15 فروردین 1401
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 66637
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام