۵ نفر از اراذل و اوباش منطقه مرزی گنبدکاووس دستگیر شدند

سرپرست هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک گلستان از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش دهستان "کُرند" از توابع بخش مرزی داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: این افراد با برخی رفتارهای هنجارشکنانه اقدام به رعب و وحشت در اهالی مرزنشین می‌کردند.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ حسین قدمگاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی از اهالی دهستان کُرند مبنی بر فعالیت هنجارشکنانه تعدادی از اراذل و اوباش، ماموران هنگ مرزی اترک روز گذشته با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به شناسایی و دستگیری آنها با یک طرح ضربتی اقدام کردند.

وی افزود: از این افراد ۲ قبصه اسلحه شکاری غیرمجاز با ۱۴ عدد فشنگ، یک عدد چاقو و سه دستگاه موتورسکیلت بدون مدارک کشف و ضبط شد.

سرهنگ قدمگاهی بابیان اینکه متخلفان با تشکل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، اضافه کرد: مرزبانی هنگ مرزی اترک با هرگونه هنجارشکنی و ایجاد ناامنی که موجبات سلب آسایش و امنیت مرزنشنیان را فراهم کند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از کشف ۲۵ هزار و ۱۰ پاکت سیگار قاچاق معادل ( ۵۰۰ هزار و ۲۰۰ نخ) از حوالی بازارچه مرزی اینچه برون توسط ماموران پاسگاه سردار شهید سلیمانی خبر داد و گفت: قرار بود این سیگارها به کشور ترکمنستان منتقل شود.

سرپرست هنگ مرزی اترک گلستان افزود: در رابطه با سیگارهای کشف شده که ۷۲ ساعت پیش صورت گرفت، یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

  16 شهریور 1401
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 67589
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام