وزیر اقتصاد در مراسم با شکوه 22 بهمن گرگان:
زنجیره توطئه دشمنان نقطه به نقطه عقیم ماند

https://basijnews.ir/files/fa/news/1399/11/22/3179140_205.jpg

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: زنجیره توطئه ها که به منظور تسریع در اهداف دشمنان طراحی شده بود نقطه به نقطه عقیم ماند اما دشمن آرام نگرفت.

به گزارش گلستان فردا، فرهاد دژپسند پیش از ظهر چهارشنبه در آیین راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در گرگان اظهارکرد:

دشمنان نمی توانستند از منابعی که در سنوات گذشته از ایران غارت کرده بودند، دل بکنند لذا جنگ را تحمیل کردند.

وزیر اقتصاد گفت: دشمن تصور می کرد آنچه که بر سر ایران آورده بعد از پیروزی انقلاب هم می تواند پیاده کند اما خیال باطلی بود زیرا رهبری داشتیم که در غرب شناسی ید طولایی داشت.

دژپسند با بیان اینکه درایت رهبر کبیر انقلاب سبب شد که کوچکترین خدشه ای به انقلاب وارد نشود، افزود: امام می دانست در چه شرایطی این امر بزرگ را عهده دار است و حرکت دشمن فقط خارجی نیست.وی با طرح این سوال که ۴۲ سال از پیروزی انقلاب گذشته و آیا به آنچه خواستیم رسیدیم؟ توضیح داد: پاسخ بله است، ولی به نه آنچه ایده آل ما بوده اما باید تاکید کرد با همه دشمنی ها در جایگاه خوبی قرار داریم.

دژپسند با تاکید بر اینکه کشور هیچ گاه خالی از توطئه های دشمن نبوده است، افزود: اما در مقابل هم دشمنان هیچگاه به اهداف خود نرسیدند زیرا آنها قدرت شناخت مردم را نداشتند.

وزیر اقتصاد با بیان این که دشمن با شکست های پیاپی تحریم ها را پیچیده تر کرد، افزود: علیرغم تحریم ها و با وجودی که تنها هشت هزار میلیارد تومان درآمد نفتی به خزانه واریز شد، رشد اقتصادی در ۹ ماه مثبت بود.

دژپسند اضافه کرد: با تحریم ها اخلالی در اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی ایجاد نشده و امسال نسبت به سال گذشته اعتبارات بیشتری تخصیص یافته و در ۱۰ ماهه اول سال ۶۱ هزار میلیارد تومان واریز شده است.

وی گفت: برخی بیان می کردند که ما امسال ۱۲۰ هزار میلیارد تومان استقراض خواهیم داشت اما ریالی استقراض صورت نگرفت.

دژپسند با بیان اینکه حداقل ۱۰۰ میلیارد دلار در جنگ خسارت دیدیم، گفت: جنگ به سرمایه های دینی، مالی، فیزیکی و غیره آسیب رساند و هشت سال مانع از اجرای برنامه های نظام شد.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه پس از انقلاب اسلامی، نظامی با حمایت از مردم روی کار بود، بیان کرد: جمهوری اسلامی، نظامی است که اگر در جبهه پر از داوطلب بود در پشت جبهه هم داوطلبان دیگری بودند و این نظام توسط خداوند و شهدا بیمه شده بود.

دژپسند ادامه داد: شهدای ما در عرصه های مختلف ادای وظیفه کردند؛ آن روزها در جبهه ها جنگیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک واگذار شود.

وی اضافه کرد: هم‌صدایی، وحدت و پشتکار و تابعیت مطلق از رهبر معظم انقلاب مانع از کوچک ترین رخنه بر نظام شد.

 

  22 بهمن 1399
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64000
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام