۲ هکتار زمین برای ساخت مسکن در گنبدکاووس تحویل شد

زمین5

رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس گفت: ۲ هکتار زمین از اراضی متعلق به جهادکشاورزی برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تحویل بنیاد مسکن شد.

به گزارش گلستان فردا، قاسم شادکام روز پنجشنبه در حاشیه تحویل زمین ۲ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن به خبرنگاران اظهارداشت: در این زمین که در ورودی شهر گنبدکاووس واقع است علاوه بر احداث واحدهای تجاری مورد نیاز اهالی تا ۴۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون در گنبدکاووس حدود ۱۰۰ هکتار از املاک متعلق به دستگاه‌های دولتی شناسایی و سند مالکیت به‌نام راه و شهرسازی صادر شده است.

شادکام ادامه داد: سند این اراضی برای تصویب به شورای عالی معماری در تهران ارسال شده تا نسبت به الحاق اراضی به بافت شهر یا روستا تصمیم‌گیری شود.

رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس بیان داشت: پس از تصویب اراضی در شورای عالی معماری، زمین برای ساخت در اختیار بنیاد مسکن یا مسکن‌سازان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع از زمین ۲ هکتاری که امروز تحویل بنیاد مسکن شد برای ساخت واحدهای تجاری و بقیه برای مسکن و اماکن عمومی اختصاص می‌یابد.

شادکام اضافه کرد: در بحث نهضت ملی مسکن افزون بر ۱۳ هزار نفر در گنبدکاووس ثبت‌نام کردند که صلاحیت هشت هزار نفر از آنان تایید شده است.

به گزارش ایرنا در مراسم تحویل زمین ۲ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن گنبدکاووس که فرماندار و نماینده مردم این شهرستان حضور داشتند، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در سخنانی گفت: با تحویل این زمین بلافاصله مباحث آزمایش خاک و طراحی نقشه‌های معماری انجام و به احتمال زیاد در دهه فجر امسال عملیات ساخت مسکن آغاز می شود.

سیدمحمد حسینی افزود: بنیاد مسکن آمادگی دارد در صورت همراهی شهرداری و سایر دستگاه‌های خدماتی و نیز متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان نسبت به ساخت و تحویل مسکن اقدام کنند.

 

  17 آذر 1401
بخش : گنبد کاووس / اقتصادی
کد خبر: 68252
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام