مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:
تحویل سند زمین ۲۶.۵هکتاری به طرح جهش تولید مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: سند زمین ۲۶ونیم هکتاری از اراضی ملی، برای اجرای طرح جهش تولید مسکن در گنبدکاووس تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، حسین محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان  در خصوص سند ۲۴هکتاری برای ساخت مسکن روستایی به بنیاد مسکن و سند ۲ونیم هکتاری برای ساخت مسکن شهری، تحویل راه و شهرسازی شد،گفت: تا کنون در ۱۰شهر مشمول استان که مشکل کمبود زمین وجود نداشت کار ثبت نام از متقاضیان آغاز شده است و فقط گنبدکاووس در تامین زمین مشکل داشت که با امروز با صدور این اسناد، به زودی کار ثبت نام در این شهر نیز آغاز می‌شود.

محبوبی افزود: سهمیه استان گلستان در این طرح، سالانه ۱۹هزار و ۴۰۰واحد است که برای ساخت آن به ۷۰۷هکتار زمین نیاز است.

سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان هم گفت: از مجموع یک میلیون سهمیه استان، ۴۰۰هزار واحد در تعهد بنیاد مسکن است.

محمدتقی رضاییان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان نیز گفت: صدور سند مالکیت برای این ۲قطعه زمین برای طرح ملی جهش مسکن، برای نخستین بار در بین شهر‌های کشور انجام شد.

رضاییان افزود: صدور سند مالکیت برای ۲تالاب بین المللی "آلماگل و آلاگل" درحوزه شهرستان گنبدکاووس جمعاً به مساحت ۲هزار هکتار از دیگر اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک گلستان است که در راستای تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی استان انجام شد.

 

 

  9 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65486
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام