امام جمعه گنبدکاووس:
همراهی خودی‌ها با دشمن در اغتشاشات اخیر اقدامی زشت و غیرقابل دفاع بود

گنبد3

امام جمعه گنبدکاووس گفت: همراهی برخی نیروهای خودی با اهداف دشمن در اغتشاشات اخیر و ریختن آب در آسیاب آنان، منکری بزرگ و اقدامی زشت و غیرقابل دفاع بود که با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی و هوشیاری و حضور در صحنه مردم، این نقشه شکست خورد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام محمود ترابی عصر شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گنبدکاووس اظهار داشت: جمع کردن بساط آشوب‌گران و فتنه‌گران در حوادث اخیر یک دستاورد بزرگ امنیتی بود.

وی ادمه داد: دنیای استکبار از تعطیلی‌ها ۲ ساله مدارس ایران به دلیل شیوع کرونا استفاده کرد و از طریق فضای مجازی تبلیغات ضد فرهنگی علیه مردم بویژه نسل نوجوان و جوانان انجام داد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین امر به معروف و نهی از منکر را از سخت‌ترین و حساس ترین فرایض دینی دانست و گفت: افرادی که این فریضه را انجام می‌دهند باید آموزش مهارت کافی و در عین حال آگاهی لازم را داشته باشد چرا که ممکن است توصیه‌های خیرخواهانه آنها، نتیجه معکوس داشته باشد.

حجت الاسلام ترابی با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، برپایی ایستگاه صلواتی و ارائه خدمات پذیرایی و فرهنگی در این ایام به مردم را از مصادیق اجرای معروف در جامعه مهم دانست و برلزوم ایجاد یک موکب دائمی در شهر گنبدکاووس تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس هم در این جلسه برلزوم توجه و عمل به مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان و ارائه گزارش اقدامات انجام شده از سوی روسای ادارات و نهادها به دبیرخانه ستاد تاکید کرد و گفت: رعایت شئونات اسلامی در ادارات و نهادها، اماکن عمومی، ورزشی و واحدهای صنفی یک الزام قانونی است.

رضا اصالتی افزود: در برخی موارد شاهد رعایت‌نشدن شئونات اسلامی در برخی شبکه‌های فضای مجازی هستیم که پلیس فتا باید با شناسایی این کانال‌ها ابتدا تذکر داده و درصورت کم توجهی، نسبت به مسدود سازی آن اقدام نماید.

 

  19 آذر 1401
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 68263
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام