فرمانده دانشگاه علوم دریایی ارتش در نوشهر:
انقلاب اسلامی ایران سیستم پذیرش استکبار شرق و غرب را زیر سوال برد

نوشهر

فرمانده دانشگاه علوم دریایی ارتش در نوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران سیستم پذیرش استکبار شرق و غرب را زیر سوال برد و با ایجاد یک حکومت دینی به جهانیان نشان داد که می‌شود به هیچ یک از این ۲ قطب وابسته نبود اما به افتخارات بزرگ دست یافت.

به گزارش گلستان فردا، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری عصر سه‌شنبه در یادواره ۱۳ شهید نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی و ۱۸۸ شهید کلاله و مراوه‌تپه در کلاله با اشاره به تلاش نظام استکباری و نظام سلطه برای افزایش ظلم علیه مظلومان، اظهار کرد: استکبار جهانی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اتفاقاتی که در اقصی نقاط کشور ایجاد می‌کرد قصد ضربه زدن به این نهال نوپا را داشت و در دوران دفاع مقدس هم با حمایت از رژیم بعثی انواع هجمه را علیه کشور ما اعمال می‌کرد اما جوانان غیور ایرانی با حرکت در مسیر خودکفایی و تکیه بر وحدت و همدلی همه توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی گفت: در دوران پس از دفاع مقدس ملت عزیز ایران اسلامی با وحدت و همدلی و ارائه ابتکار و خلاقیت در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، صنعت، کشاورزی و دفاعی خوش درخشیدند و امروز در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و مهندسان داخلی تسهیلات و تجهیزات نظامی ساخته می‌شود.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی ارتش در نوشهر اظهارداشت: به برکت خون شهدا با تکیه بر توان داخلی، جوانان فعال در نیروی دریایی با وجود تمام تحریم‌های اعمالی مسیرهای طولانی را توسط ناوشکن‌های ساخت ایران در اقیانوس‌ها و دریای آزاد طی می‌کنند.

امیر دریادار شفقت افزود: امروز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن تمام ایرانی دنا پس از سیر اقیانوس هند و پهلوگیری در چند کشور دوست و همکار در حال عبور از شمال استرالیا و ورود به اقیانوس آرام هستند و پرچم اقتدار ایران اسلامی هزاران مایل دورتر از مرزهای آبی و زمینی به اهتزاز درآمده است.

وی بیان کرد: با وحدت حاکم بین اقوام و مذاهب مختلف که دشمن تلاش می‌کند در این مسیر جدایی بیندازد، شاهد رشد و پیشرفت کشور هستیم و بر همه ما در عرصه‌های مختلف واجب است تا پیشرفت‌های حاصله را در این نظام مقدس برای جوانان تبیین کنیم.

فرمانده نیروی دریای ارتش در نوشهر گفت: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انواع ناوچه‌های موشک انداز و ناوشکن‌ها در خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند رعشه بر تن استکبار جهانی انداخته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی در قرن بیستم نقطه عطفی برای همه مظلومان جهان شد تا نظام سلطه بداند که دیگر دوران ظلم و دیکته کردن تفکر استکباری‌اش به سرآمده است.

امیر دریادار شفقت افزود: انقلاب اسلامی ایران سیستم پذیرش استکبار شرق و غرب را زیر سوال برد و با ایجاد یک حکومت دینی به جهانیان نشان داد که می‌شود به هیچ یک از این ۲ قطب وابسته نبود اما به افتخارات بزرگ دست یافت.

وی ادامه داد: نمونه این افتخارآفرینی‌ها در دوران دفاع مقدس قابل مشاهده بود که جوانان ایرانی با روحیه ایثار و فداکاری در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح بعثی که توسط بیش از ۴۰ کشور دنیا حمایت می‌شد ایستادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در نوشهر ادامه داد: نیروی دریایی ایران با اقتدار و از خود گذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اجازه نداد در صادرات نفت و واردات کالاهای اساسی به عنوان لازمه اقتصاد نوپای کشور خللی وارد شود.

 

 

  23 آذر 1401
بخش : گنبد کاووس / سیاسی
کد خبر: 68297
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام