تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران گنبدکاووس

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی اواخر تیرماه امسال آماده بهره‌برداری است.

به گزارش گلستان فردا، محمود نیازی اظهارکرد: عملیات ساخت تنها مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زنان شرق گلستان در گنبدکاووس با پیش بینی کارگاه‌های متنوع آموزشی مطابق با نیاز، فضای اداری، نمازخانه و مامورسرا با زیربنای ۲ هزار و ۳۴۷ متر مربع از سال ۱۳۹۰ آغاز شد.

وی افزود: با تخصیص ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر اسفندماه سال ۱۴۰۰ رییس جمهور به استان تاکنون ۱۶۹ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه هزینه شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس گفت: با تاکید استاندار و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان برای سرعت گرفتن پروژه در بازدید نمایندگان نهاد رییس جمهور ۳۰ میلیارد ریال دیگر برای فضاسازی این مرکز تخصیص یافت و طبق قول پیمانکار تا پایان تیرماه امسال شاهد افتتاح آن برای دسترسی بهتر بانوان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواهیم بود.

نیازی با اشاره به فرسودگی بخشی از تجهیزات آموزشی مستقر در مرکز فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس، بیان کرد: برخی از تجهیزات آموزشی این مرکز به ویژه در رشته‌های مکانیک، تعمیر موتورسیکلت، برق خودرو، تاسیسات حرارتی، جوشکاری و لوله‌کشی که بیشترین هنرجویان را دارد برای ارائه آموزش با کیفیت بهتر و مطابق با نیاز بازار کار باید به‌روزرسانی شود.

وی افزود: از مجموع ۵۰ میلیارد ریال اعتبارات تخصیصی از محل سفر رییس جمهوری برای به‌روزرسانی تجهیزات آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای، هشت میلیارد ریال مربوط به مرکز فنی و حرفه‌ای برادران گنبدکاووس است.

وی از تصویب ۲ رشته جدید "پنل‌های خورشیدی و خانه‌های هوشمند" برای مرکز فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس خبر داد و گفت: پیگیری لازم برای خریداری تجهیزات و راه اندازی کارگاه‌های مرتبط در حال انجام است

  6 خرداد 1402
بخش : گنبد کاووس / اقتصادی
کد خبر: 69356
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام