معاون وزیر آموزش و پرورش:
مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز تا مهرماه ساماندهی شده است

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز تا مهرماه ساماندهی شده و کانکس‌های الحاقی به مدارس هم تا پایان سال ۱۴۰۳ ساماندهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حمیدرضا خان‌محمدی در حاشیه بهره‌برداری از هنرستان خیرساز گنبدکاووس اظهار کرد: ۱۰ هزار مدرسه کشور تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی، میزبان برنامه‌های بهسازی و شاداب سازی است.

وی افزود: سهم استان گلستان در طرح بهسازی و شاداب‌سازی را ۷۰۰ مدرسهاست و  با توجه به اهمیت حیاط در مسائل تربیتی و ورزشی، ساماندهی این فضا در اولویت طرح شاداب‌سازی قرار دارد و برای ایزوگام ۴۰ هزار مترمربع از حیاط‌ها تأمین اعتبار می‌شود.

خان محمدی ابراز امیدواری کرد برای تحصیل در فضای مناسب‌تر مهر ماه امسال ۷۰ کلاس درس در استان گلستان تحویل دانش آموزان می‌شود و در کنار آن استخر دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس با پیشرفت ۹۰ درصدی تا شروع سال تحصیلی جدید آماده افتتاح است.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه تمام خیرساز گنبدکاووس را یکی از افتخارات نظام آموزش و پرورش دانست و گفت: خیران در کنار آموزش و پرورش همواره حضوری پررنگ دارند و با گذشت از جان و مال خود برای رشد دانش آموزان این سرزمین تلاش می‌کنند.

  17 خرداد 1402
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 69402
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام