رییس هیات مدیره مجمع خیران گلستان:
خیر باید دولت یار باشد نه دولت مدار

رییس هیات مدیره مجمع خیران استان گلستان گفت: خیران باید دولت یار باشند نه دولت مدار، چراکه باید همیشه در اجرا برنامه های انسان دوستانه در کنار و یار دولت باشند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمد شهرکی امروز در نشست خبری اظهار کرد: ما با دولت همراه هستیم و بدون شک‌خیران بدون حضور و همراهی دولتمردان اامکان اجرای برنامه های انسان دوستانه را ندارند.
وی افزود: در حال حاضر زندانیان بسیاری در زندان به دلیل بدهی چشم انتظار آزادی هستند و امیدواریم با حمایت خیران و‌ دستگاه قضایی این افراد هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردند.
شهرکی بیان کرد: مدرسه و‌ بخش سلامت نیز از دیگر مقوله نایی هستند که همچنان نیازمند حمایت خیران هستند.

محمد شهرکی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و درآمد پائین بعضی از خانواده ها اضافه کرد: این بی انصافی است که انسان های توانمند به لحاظ مالی یا کسانی که مقام و منسبی دارند خودشان را از آدم های محروم و مستضعف جدا بدانند و تلاشی برای حل مشکل نیازمندان نداشته باشند.
وی ادامه داد: تحریم های ناجوانمردانه و سیاست های خصمانه هیچ وقت نمی تواند مانع خوشبختی و عاقبت بخیری ما شود اما لازمه آن این است که ید واحد باشیم و از حال و احوال هم غافل نشویم.
شهرکی گفت: به عنوان مثال؛ وقتی حضرت آقا تاکید دارند بیمار به جز رنج بیماری نباید درد دیگری داشته باشد، باید چنانچه استطاعت مالی داریم در حوزه ی بهداشت و سلامت قدم برداریم و یار و یاور بیماران نیازمند باشیم.
رئیس مجمع خیرین استان گلستان تصریح کرد: داشته ها و نداشته های ما به لحاظ مادی و معنوی یک آزمایش الهی بوده و گذرا است، بنابراین باید طوری رفتار کنیم تا شرمنده وجدان خود و مهمتر از همه خداوند سبحان نشویم.
وی گفت: خیران نقش مهمی در توسعه و کاهش فقر و آسیب های اجتماعی دارند اما خیران برای اجرای برنامه های خیرخواهانه نیازمندان هستند که دستشان را باز بگذارند.
وی ادامه داد: در بسیاری موارد خیران به جای تقدیر مورد هجوم‌ حرف ها و تهمت های قرار میگیرند که در شأن آنان نیست و از سوی دیگر بسیاری می خواهند بدانند که آنها از کجا می آورند که اینگونه خیرات می کنند.
شهرکی افزود: این‌گونه رفتارها در برخی مواقع موجب دلسردی خیران می شوند و این در حالی است که با توجه به وجود مشکلات اقتصادی در کشور نیازمند حمایت از این خیران در جهت یاری رساندن به محرومان هستیم.

  10 شهریور 1403
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 70858
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام