استاندار گلستان: از تخلف سرمایه گذاران چشم پوشی نمی کنیم

استاندار گلستان گفت : حضور سرمایه های بخش خصوصی فرصت مغتنم توسعه گلستان است اما به بهانه حمایت از سرمایه گذاری از کارهای خلاف قانون عده ای ویلا ساز در منطقه جنگلی ناهارخوران و روستای زیارت چشم پوشی نمی کنیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سید مناف هاشمی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت : بی تردید با قدرت و طبق قانون در برابر این زیاده خواهی و سوء استفاده ها ایستادگی می کنیم.
وی بیان کرد: اجرای قانون برای این منفعطت طلبان، خدمتی ماندگار و کمکی موثر برای توسعه استان است.
استاندار گلستان حمایت از سرمایه گذاران را یکی از برنامه های جدی و بلند مدت استان دانست و گفت که اجرای آن روند توسعه استان را شتابان تر خواهد کرد.
هاشمی افزود: حضور سرمایه گذاران یک فرصت ایده آل برای تسریع در حرکت رو به پیشرفت استان است و برای جبران تنگناهای موجود در اعتبارات دولتی چاره ای جز حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی نداریم.
فرماندار گرگان هم در این جلسه گفت : با توجه به بودجه 650 میلیارد ریالی امسال گرگان و نیازهای فراوان توسعه این شهر، استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی راهبری موثر برای کمک به رفع کمبودها است.
ابوالقاسم صفوی اظهار داشت: گرگان آماده پذیرش سرمایه گذاران بخش خصوصی است و امیدواریم با آسان سازی ورود این افراد، گام های بلندی برای رسیدن به توسعه برداریم.

  8 دی 1397
بخش : خبرها / اقتصادی
کد خبر: 60740
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام