با حضور بهجت تربتی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان ؛
تفاهم‌نامه همکاری‌ بین اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان و جهاد دانشگاهی استان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری‌ در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان و جهاد دانشگاهی استان گلستان منعقد شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ این تفاهم‌نامه با حضور بهجت تربتی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان و رضا ثقفی، رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان گرگان به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور هم‌افزایی در استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات طرفین با هدف تقویت و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و آموزش نیروی انسانی مستعد، بالنده و خلاق منعقد شد.

همکاری و مشارکت در برگزاری برنامه‌های آموزشی تربیت مربی مدارس ابتدایی غیردولتی و مراکز پیش از دبستان و موارد مشابه، برنامه‌ریزی، نیازسنجی و اجرای دوره‌های آموزشی و توانمندسازی در حوزه‌های مختلف، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز اداره با استفاده از امکانات یادگیری الکترونیکی، انجام پژوهش‌های کاربردی- مطالعاتی به صورت مشترک و ایجاد زمینه‌های لازم برای اجرای طرح‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی، بهره‌مندی طرفین از امکانات و توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی یکدیگر و تولید و انتشار منابع آموزشی، چاپ و نشر و توزیع کتاب‌ها و نشریات علمی و تخصصی مرتبط با اهداف مشترک از جمله محورهای مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.

  16 دی 1397
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 60827
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام