شهردار گرگان؛
پارک تخصصی پارکور در گرگان طی دهه فجر کلنگ زنی می شود

شهردار گرگان گفت: نخستین پارک تخصصی پارکور طبیعت کشور در النگدره گرگان طی دهه فجر کلنگ زنی می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عبدالرضا دادبود بعدازظهر چهارشنبه در جلسه پیگیری روند اجرایی ۴۰ پروژه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بیش از ۱۰ پروژه ۴۰ سالگی انقلاب شهرداری گرگان در حوزه سرانه‌های ورزشی است که با اجرا و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها سرانه‌های ورزشی ایجاد شده توسط شهرداری گرگان چهار برابر خواهد شد.

وی افزود: شهرداری در حال حاضر پنج سالن ورزشی روباز، ۱۰ سالن ورزشی سرپوشیده و پنج چمن مصنوعی ایجاد شده تکرده که مساحت کلی آن به ۱۶ هزار و ۱۴۴ متر مربع می‌رسد.

دادبود ادامه داد: در طول سال جاری تلاش کردیم که سرانه ورزشی را افزایشی دهیم و در این راستا افتتاح زمین مینی‌ فوتبال چمن مصنوعی در شهرک شهریار به میزان ۶۵۰ مترمربع، افتتاح پیست موتورکراس در ابتدای ورودی کریم‌آباد گرگان به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، کلنگ زنی پارک تخصصی ورزش به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع، کلنگ زنی پیست اتومبیلرانی کارتینگ در بلوار مریم آباد گرگان به مساحت ۴۸ هزار متر مربع و نصب ۳۳۵ دستگاه بدنسازی در سطح شهر گرگان از جمله پروژه‌های شهرداری گرگان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 وی با بیان این ۴۵۴ دستگاه بدنسازی در سطح پارک‌های شهر گرگان وجود دارد، گفت: سعی شهرداری بر این است که در حوزه معلولان اتفاقات خوبی را رقم بزند و در این راستا دو ست حرفه‌ای و معمولی دستگاه‌های بدنسازی اختصاص به معلولان دارد و پنج ست دستگاه‌های بدنسازی هم برای کودکان ددر نظر گرفته شده است.

دادبود اضافه کرد: تجهیز فضاهای خالی در پارک‌ها از دیگر برنامه های شهرداری است که میزان هزار و ۲۰۰ متر از این زمین‌ها تا دهه مبارک فجر اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه‌های ورزشی دیگری را هم داریم که به دلیل قطعی نشدن آن ها فعلا اعلام نخواهیم کرد.

دادبود گفت: از اتفاقات دیگری که در این دوره مدیریت شهری گرگان در دستور کار قرار گرفته اجرای خط ویژه دوچرخه‌سواری در نقاط مختلف شهر است که این امر در مناطقی مانند پارک لادن، سایت ورزشی مریم‌آباد، مجتمع تفریحی و گردشگری چهارشنبه بازار، شهربازی هزارپیچ، پارک محتشم و پارک جنگلی النگدره تا پایان سال آینده اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان گفت: نخستین پارک تخصصی پارکور در کشور طی دهه مبارک فجر توسط شهرداری گرگان در النگدره کلنگ‌زنی خواهد شد و این نخستین پارک تخصصی پارکور در طبیعت در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی ایجاد شده توسط شهرداری گرگان تا قبل از این دوره مدیریت شهرداری گرگان ۱۶ هزار متر مربع بوده که در سال جاری با احتساب پروژه‌های دهه مبارک فجر  به ۶۸ هزار متر مربع می رسد.

  26 دی 1397
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 60919
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام