رشد 40 درصدی پروژه های گاز رسانی گرگان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از رشد 40 درصدی پروژه های گاز رسانی شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال 98 به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، محمد رحیم رحیمی، عصر یکشنبه از اجرای طرح گاز رسانی به سه روستای گرگان خبر داد و اظهار کرد: پروژه گاز رسانی به روستاهایی چون شاهکو علیا، شاهکو سفلی و چهار باغ از اردیبهشت 97 فعالیت خود را آغاز کرده که تا کنون با 40 درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است.
وی از اتمام این پروژه در اواخر سال 98 خبرداد و افزود: برای بهره برداری این پروژه مبلغ هشت میلیارد و 418 میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: با توجه به اینکه تامین منبع گاز برای این سه روستا از گرگان امکان پذیر نبوده است گاز از شهرستان شاهرود انتقال یافت.
 وی یادآور شد: طول مسیر اجرای خط تغذیه و شبکه داخلی این پروژه ها 54 کیلومتر بوده که تاکنون 21 کیلومتر آن انجام شده است.
رحیمی از نصب هزار و 33 انشعاب در این سه روستا خبر داد و اظهار کرد: برای هر سه روستا سه ایستگاه TBS در نظر گرفتیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه استان دارای 980 روستا است، گفت: در حال حاضر 860 روستاهای گلستان دارای نعمت گاز هستند که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 98 روستاهایی که قابلیت گاز رسانی دارند از این نعمت بهره مند خواهند شد.
 وی با اشاره به اینکه با اتمام این پروژه شهرستان گرگان جزو شهرهای سبز استان گلستان خواهد شد، افزود: اکنون شهرهایی چون رامیان، آق قلا، گمیشان و بندرترکمن به عنوان شهرهای سبز استان گلستان محسوب می شوند

  5 اسفند 1397
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 61207
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام