فرمانده سپاه گرگان:
گشت های بسیج در راستای خدمات اجتماعی است

http://basijnews.ir/files/fa/news/1398/2/28/2242345_639.jpg

سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین در نشست صمیمی با مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان و بسیجیان شهرستان گرگان گفت : بسیج هرجا نیاز باشد ورود پیدا می کند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ فرمانده سپاه گرگان در مراسم تجلیل از عوامل گشت‌های رضویون سپاه گرگان که توسط مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان برگزار شد اظهار کرد: با توافقی که بین وزارت کشور، سازمان قضا، بسیج و نیروی انتظامی شکل گرفت گشت‌های رضویون آغاز به کار کرد.
وی درادامه افزود: این گشت‌ها در راستای خدمات اجتماعی بسیج است و هر شب تعدادی از بسیجیان در تیم‌های مختلف به گشت زنی در محله‌ها مختلف شهرستان گرگان مشغول هستند.
فخرالدین تصریح کرد: برای اینکه امنیت مردم حفظ شود با تمام قدرت و محکم ایستاده ایم و تمام تلاشمان را برای محقق شدن آرامش اجتماعی مردم انجام خواهیم داد.
فرمانده سپاه گرگان خاطر نشان کرد:بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تا به امروز خدمات شایانی را در دفاع مقدس، جنگ نرم، مقابله با جریان تکفیری و امروز در جنگ اقتصادی ارائه و در حال خدمت رسانی است.
در این مراسم همچنین غلامعلی شهمرادی مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان ضمن تقدیر و تشکر از سپاه و بسیج شهرستان گرگان اذعان کرد: در سال‌های اخیر سرقت سیستم‌های مخابراتی شیوع پیدا کرده است و شرکت مخابرات هر سال خسارات زیادی را متحمل میشود.
وی همچنین بیان کرد: سپاه در همه میدان‌ها با موفقیت بیرون آمده است و در سیل اخیر گلستان نیز زحمات فراوانی را بردوش کشید.
شهمرادی در پایان ابراز داشت:شاید جزء وظایف ذاتی بسیج و سپاه نباشد که با سارقین سیستم‌های مخابراتی برخورد کند، اما به واقع دستگیری این ۲ سارق حرفه‌ای کمک قابل توجهی را به فرایند شناسایی افراد بیشتر که چه بسا اقدامات از نوع خرابکارانه که بدنبال آن باعث بروز نارضایتی عمومی میشود راخواهد داشت.
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات گشت های رضویون سپاه و بسیج شهرستان گرگان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  28 اردیبهشت 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 62072
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام