برنامه شب های قدر مصلی گرگان اعلام شد

https://static2.jamaran.ir/thumbnail/v8i4yQjCfJrT/kzxwgq-JKBXtdnsW2DbwP7TrlD6N4XU8Y9m8yC_4JgzeX92dFRcloZY1LPUSYQsqywpgzrCJSonkiG3pI_QvVJMtK7Jf75PBhy48nqMpifUyzFUaPRc5pw,,/t4ekFd4RVkfB.jpg

حجت الاسلام ابوالفضل عامری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این مراسم در شب های نوزدهم (امشب)، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف سوم، پنجم و هفتم خرداد ماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: این برنامه ها در شب های قدر از ساعت 21 و 45 دقیقه با دعای جوشن کبیر قرائت خواهد شد و پس از آن مراسم قرآن به سر توسط آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان همراه با نوای مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انجام می شود.
به گفته وی در شب 21 ماه مبارک رمضان علاوه بر این برنامه ها ، مراسم گرامیداشت شهدای ماه رمضان گلستان نیز برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: مردم و شرکت کنندگان در این مراسم نیاز است به جهت کنترل ترافیک در مسیرهای دسترسی و منتهی به مصلی، جهت پارک خودروهای شخصی خود با مامورین راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.
براساس این گزارش، مراسم شب های احیاء و قدر در مصلی های، مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی و امامزادگان سراسر استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
مکان های شاخص این مراسم ها در گرگان مسجد جامع گرگان، مسجدالرضا (ع) آذربایحانی ها واقع در میدان شهید قندهاری (مازندران)، مسجد حضرت امیر (ع) در خیابان ولی عصر (عج) و امامزاده عبدالله خواهد بود که مراسم مسجد جامع در شب های قدر توسط آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید انجام می شود.

  3 خرداد 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 62130
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام