صدور موافقت اصولی برای 43 پروژه گردشگری در گرگان در سال جاری

رییس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان از صدور 43 موافقت اصولی برای پروژه‌های گردشگری شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، یاسر قندهاری امروز یکشنبه 8 دی‌ماه 98 با اعلام این خبر گفت: این تعداد پروژه شامل 15 واحد بوم‌گردی، 12 سفره‌خانه سنتی، 7 مجتمع گردشگری، 4 پروژه خدمات رفاهی بین‌راهی و 5 هتل و مهمان‌پذیر است که با توجه به تعداد موافقت اصولی صادرشده، گرگان رتبه اول را در سطح استان داراست.
او تصریح کرد: گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است به‌طوری که در برخی کشورها گردشگری به دلیل جذب منابع ارزی و اشتغال‌زایی مناسب به‌ منبع اصلی درآمد تبدیل شده است.
رییس میراث‌فرهنگی گرگان خاطرنشان کرد: 43 موافقت اصولی که در سال جاری صادر شده است بعد از اجرا و بهره‌برداری زمینه اشتغال 907 نفر در حوزه شهرستان گرگان را فراهم خواهد ساخت.

  9 دی 1398
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 63082
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام