فرماندار شهرستان گرگان:
فروش دام روز عید قربان در شهر گرگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت می گیرد

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1397/12/07/13971207001105_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد حمیدی فرماندار گرگان در جلسه هماهنگی در خصوص آخرین وضعیت اجرای برنامه های روز عید سعید قربان در شهرستان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،هرگونه ذبح دام در سطح شهر گرگان ممنوع می باشد .

وی ادامه داد: با تکمیل موارد بهداشتی  در محل عرضه دام واقع در جرجان 15با نظارت دامپزشکی و بهداشت ذبح دام صورت خواهد پذیرفت  و در صورت کشتار در منازل کلیه موارد بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود .

حمیدی در ادامه افزود: درحال حاضر چهار مکان از جمله جمعه بازار سعدآباد،عرضه دام واقع در جرجان 15 ،میدان شهید باهنر و جایگاه سوخت ابتدای روستای زنگیان جهت فروش دام درنظر گرفته شده است و خرید پوست نیز در سطح شهر گرگان در میادین شهیدان باهنر ،مدرس، قندهاری و هزارجریبی در نظر گرفته شده و در صورت فراهم آمدن امکانات از سوی شهرداری دو میدان وحدت و کریمی نیز به محل خرید پوست اضافه خواهد شد .
 
اکیپ های دامپزشکی به همراه نیروی انتظامی در سطح شهر بخصوص در مکان های عرضه دام به دلیل رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از هرگونه ذبح غیرقانونی حضور خواهند داشت.

فرماندار گرگان تاکید کرد: در سایر شهرها و روستاهای شهرستان با نصب بنر و درنظر گرفتن مکان موارد بهداشتی عرضه دام صورت گیرد .

  5 مرداد 1399
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 63618
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام