دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان:
نظارت بر بازارهای هفتگی در گلستان تشدید می شود

دادستان گرگان گفت که با توجه به رعایت نشدن مسائل بهداشتی، ایمنی و امنیتی در بازارهای هفتگی استان گلستان کمیته نظارت بر این بازارها تشکیل می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار کرد: این کمیته متشکل از نماینده های دادستانی، بهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی، اورژانس و پلیس راهور است که وظیفه هر عضو در چارچوب وظایف سازمانی مشخص می شود.
وی افزود: بررسی سلامت اقلام خوراکی، تامین امنیت بازار، ساماندهی رفت و آمد خودروها برای جلوگیری از ترافیک و پیشگیری از خرید و فروش اموال دزدی از وظایف اصلی اعضای این کمیته است که باید در برپایی بازارها لحاظ شود.
وی اظهار داشت: در حوزه خرید و فروش دام و پرندگان زنده دامپزشکی موظف است با استقرار در این بازارها بر خرید و فروش نظارت و معاینه و سلامت آنها را تایید کند.
به گفته سیدحسینی اداره بهداشت هم باید تیم های خود را در بازار‌های هفتگی مستقر و مسائل مربوط به اغذیه فروش‌ های دستی و سایر موارد را رسیدگی کند.
دادستان گرگان بیان کرد: پلیس آگاهی نیز در بازار‌های هفتگی مستقر می شود تا در صورت فروش اموال مسروقه و قاچاق اقدامات لازم را انجام دهد.
سیدحسینی اضافه کرد: پلیس راهور به منظور کنترل ترافیک و اورژانس نیز برای ارائه خدمات درمانی در این بازار‌ها مستقر خواهند شد.

  13 دی 1397
بخش : خبرها / قضاییه / جامعه
کد خبر: 60792

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام