مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب گلستان:
آب شرب روستای «محمدآباد» گرگان مشکلی ندارد

https://static2.borna.news/servev2/yqgVf3gVqjWy/KxuoffTghAA,/11341167_171.jpg

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب گلستان گفت: آب شرب روستای «محمدآباد» گرگان سالم بوده و مشکلی ندارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، ولی الله ساور مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب گلستان گفت: آب شرب روستای محمدآباد گرگان بعد از اطلاع از مسمومیت مردم منطقه چندین بار نمونه برداری و آزمایش شد.

او افزود: نمونه‌ها هیچ گونه آلودگی و کدورت را نشان نداد و آب سالم است.

ساور بیان کرد: بخشی از آب شرب روستای محمد آباد از دو حلقه چاه موجود در این روستا و بخش دیگری از آن از خط انتقالی که از سمت گرگان به سمت شهر آق قلا تامین می‌شود.

او اضافه کرد: این روستا دارای دو باب مخزن زمینی و هوایی هم بوده که کلرزنی آن با استفاده از یک دستگاه کلریناتور برقی انجام می‌شود.

ساور تصریح کرد: در بازدید مشترک میان اکیپ پایش شرکت آب و فاضلاب و شبکه بهداشت در روز‌های هشتم و نهم از تاسیسات و شبکه این روستا، مقدار کلر آزاد به میزان ۰.۸ میلی گرم در لیتر و مقدار کدورت دو واحد بود؛ به گونه‌ای که حداقل شرایط آب پاک و سالم را دارا بوده است.

او توضیح داد: از آب شرب شبکه توزیع هم نمونه برداری مشترک انجام شده و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

ساور بیان کرد: در حال حاضر به لحاظ کمی و کیفی آب این روستا هیچ مشکلی نداشته و مورد تایید مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب استان است.

او اضافه کرد: اگر آب آلوده بود باید مردم سایر مناطق که از این انشعاب استفاده می‌کردند هم بیمار می‌شدند.

گفتنی است از هفته گذشته حدود ۷۰۰ نفر از مردم روستای محمدآباد دچار مسمومیت و دل پیچه شده، ولی هنوز علت آن از سوی علوم پزشکی گلستان اعلام نشده است.

  14 مرداد 1399
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 63645
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام