مشارکت 7 میلیارد ریالی گلستانی ها در پویش نذر حسینی

معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی گلستان گفت: مردم گلستان در پویش نذر حسینی بیش از 7 میلیارد ریال مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، فرشته کابوسی معاون مشارکت‌های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی گلستان گفت: با آغاز ماه محرم  و با توجه به ادامه داشتن شیوع ویروس کرونا در کشور این اداره کل اقدام به راه‌اندازی پویش نذر حسینی کرده است.

وی افزود: در این پویش با کمک خیرین، در ۱۰ روز اول محرم بیش از ۲۰ هزار و ۳۶۰ پرس غذای گرم به ارزش ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

کابوسی ادامه داد: همچنین با کمک خیرین و نیکوکاران ، ۴۹۱ بسته معیشتی و بهداشتی به مبلغ یک میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال بین جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گلستان افزود: مردم  استان نیز نذورات نقدی خود را به مبلغ ۶۶ میلیون ۶۰۰ هزار ریال تقدیم نیازمندان تحت پوشش این سازمان کردند.

وی با اشاره به ادامه دار بودن این پویش در گلستان تا پایان ماه صفر، از مردم خواست :درصورت شرکت در این پویش هدایا و نذورات خود را به اداره بهزیستی محل سکونت خود و یا از طریق کد دستوری #۱۴۸۰*۱*۶۶۵۵* پرداخت کنند.

  3 شهریور 1400
بخش : گرگان / فرهنگی / مذهبی
کد خبر: 64700
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام