سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گلستان
تامین اعتبار تبلت‌های دانش آموزی کشور

index

اعتبار مورد نیاز خرید تبلت برای بخشی از دانش آموران کشور از هفته آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر در شورای آموزش و پرورش گلستان گفت: سال گذشته هم ۳۰۰هزار تبلت دانش آموزی با کمک خیران خریداری و اهداء شده بود.

رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور هم گفت: با مصوبه مجلس ۱۸۲میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس استان گلستان امسال هزینه می‌شود که اعتبار خوبی است.

 حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش هم در این جلسه با ابراز نگرانی از تمایل نداشتن برخی خانواده‌ها برای نام نویسی کودکان در مدارس گفت:آمار ثبت نام کودکان ابتدایی در مراوه تپه و رامیان کمتر از میانگین کشوری است.

احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه از واکسینه شدن ۸۵درصد معلمان و کادر اداری آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: مهر ماه امسال ۳۸۶هزار دانش آموز به مدرسه می‌روند که ۱۲هزار نفر بیشتر از پارسال است.

در این جلسه تاسیس هنرستان دریایی، تسریع در احداث هنرستان کشاورزی و ساخت کانون فرهنگی تخریب شده از سیلاب آق قلا به تصویب رسید.

 

 

  18 شهریور 1400
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 64814
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام