معاون وزیر آموزش و پرورش:
نزدیک به ۱۲۰۰۰ کلاس درس در کشور احداث می‌شود

نتیجه تصویری برای رخشانی مهر معاون آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در سیل اخیر یک‌هزار و ۴۰۰ مدرسه خسارت دیدند که از این تعداد بیش از ۲۰۰ مدرسه تخریبی هستند.

به گزاش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، مهرالله رخشانی‌مهر ظهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های سازمان تجهیز و نوسازی کشور قرار است حدود 12 هزار کلاس درس ساخته و تحویل کشور شود. این مدارس در 2 مقطع زمانی مهرماه و دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: برآورد می‌شود تا مهرماه امسال بتوانیم 10 هزار کلاس درس را آماده بهره برداری کنیم.البته تا ماه‌های آینده تعداد این کلاس‌ها مشخص می‌شود.

معاون وزیرآموزش وپرورش بیان کرد: تلاش می کنیم تا مهرماه امسال مشکل کمبود فضای کلاس درس نداشته باشیم. همه مدارس ما در استان خوزستان خسارت دیدند. در کشور یک‌هزار و 400 مدرسه در سیل اخیر خسارت دیدند که از این تعداد بیش از 200 مدرسه تخریبی است.

رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور ادامه داد: در استان گلستان 22 میلیارد تومان از بخش اعتبارات دولتی و 50 میلیارد تومان از محل کمک‌های خیرین برای ساخت مدارس خسارت دیده در نظر گرفته شده است.

رخشانی فر‌گفت: 10 مدرسه در استان گلستان در سیل تخریب شدند و تلاش می‌کنیم تا این مدارس را تا مهرماه به بهره‌برداری برسانیم.14 مدرسه دیگر که دارای زیربنای بالا بوده و تخریب شدند تا مهرماه سال آینده آماده می‌شود.

رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: همه مدارس تعمیراتی چه خسارت‌های جزئی و کلی تا مهرماه امسال تعمیر و آماده بهره‌برداری می‌شود.

  10 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62409
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام