فرماندار بندرترکمن:
بخشی از شبه جزیره میانکاله در حال سوختن است

آتش سوزی منابع طبیعی گلستان

فرماندار بندرترکمن گفت: بخشی از شبه جزیره میانکاله در حال سوختن است و نیروهای امدادی گلستان برای خاموش کردن آن تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، شیرنگی، فرماندار بندرترکمن اعلام کرد : خط آتش در این منطقه حدود ۵۰۰ متر بین کانال خوزینی و جزیره آشوراده است و درخواست اعزام بالگرد به منطقه را دادیم تا جلوی پیشروی آتش را بگیرد.

شیرنگی گفت : در حال حاضر نیرو‌های حفاظت محیط زیست بندرترکمن به همراه دامداران و نیروهای مردمی در حال خاموش کردن آتش هستند.

شبه جزیره و پناهگاه حیات وحش میانکاله زیستگاه زمستان گذرانی و جوجه آوری نزدیک به 100 گونه از پرندگان آبزی و کنار آبزی  محسوب می شود .

سریال آتش سوزی ها در عرصه های طبیعی گلستان تمامی ندارد و از پنجشبه گذشته تا کنون این دومین آتش سوزی در عرصه های طبیعی و محیط زیست است.

پنجشنبه گذشته درازنوی کردکوی هم به وسعت 200 هکتار دچار حریق شده بود و پس از سه روز تلاش گسترده سرانجام با کمک باران آتش خاموش شد .

 

 

  6 مهر 1400
بخش : گرگان / حوادث
کد خبر: 64952
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام