مدیر کل محیط زیست گلستان:
گستردگی آتش مهار شده است/ بالغ بر 100 نیرو در منطقه حاضر هستند

جهان نما

مدیر کل محیط زیست استان گلستان گفت:  گستردگی آتش در منطقه جهان نمای کردکوی مهار شده  و  فقط دو نقطه کناره های علف زاری در حال سوختن است که  توسط نیروهای مستقر در حال کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردا، کنعانی، مدیر کل محیط زیست استان گلستان اظهار کرد: این آتش سوزی یکه از عصر روز گذشته در منطقه جهان نمای کردکوی واقع شده است که به سرعت با حضور نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست همه شهرهای استان که به این منطقه پیوستند مهار شد.

وی افزود: آتش تقریبا نزدیک ساعت 12 شب گذشته مهار شد و با تلاش های صورت گرفته نیروهای حاضر در منطقه از گستردگی آن ممانعت شد.

کنعانی گفت: در ساعت 3 صبح به دلیل وزش باد مجدد آتش ار کناره های علف زار ها و بیشه زارها کمی شعله ور شد که امروز با حضور نیروهای بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروها جلوی پیشروی آن گرفته شد.

کنعانی افزود: هم اکنون بالغ بر 100 نیرو در منطقه حاضر هستند.

وی ادامه داد: امروز  نیز با حضور بالگرد آب پاش اعزامی از تهران که در حال آبگیری است ، امید داریم به سرعت مهار کامل در منطقه جان نما انجام شود ، چرا که به دلیل فقدان راه عبوری برای ورود ماشین آلات به این منطقه امکان انتقال  تجهیزات خودرویی به این منطقه وجود ندارد و تا این ساعت نیز با همت نیروهای مستقر در جهان نما  و به صورت دستی با بیل، اره موتوری و فلکسی بگ آتش مهار شده است.

 

  12 شهریور 1400
بخش : گرگان / حوادث
کد خبر: 64754
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام