مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان :
۲۴ میلیارد ریال برای توسعه شبکه اطفای حریق پارک ملی گلستان اختصاص یافته است

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در مجموع ۲۴ میلیارد ریال برای توسعه شبکه اطفای حریق پارک ملی گلستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمد رضا کنعانی اظهار کرد: برای جبران کمبود نیرو در بخش اجرایی به ویژه مهار آتش سوزی نیازمند بهره گیری و مشارکت جوامع محلی ساکن مناطق پیرامونی زیستگاه های استان همانند پارک ملی گلستان هستیم.

وی گفت: با کمک دهیاری و شوراهای روستاهای حاشیه این پارک و پس از برگزاری دوره های آموزشی، اکنون در ۱۲ روستا تیم‌ها به صورت ۱۲ نفره دسته‌بندی شده اند تا در صورت نیاز و وقوع آتش سوزی به کمک ماموران محیط زیست بشتابند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان یادآور شد که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در مجموع ۲۴ میلیارد ریال برای توسعه شبکه اطفای حریق پارک ملی گلستان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین با تجهیز پارک ملی گلستان به سیستم‌های هوشمند و تجهیز محیط بانان به بی‌سیم دیجیتال و در ادامه نصب سیستم پایش تصویری هوشمند (چهار دستگاه دوربین هوشمند و ۱۲۰ سنسور حرارتی) که مراحل نهایی آزمایش را می‌گذارند، اقدامات حفاظتی از این عرصه برای برخورد با متخلفان و اطفای آتش سوزی‌های احتمالی بیشتر خواهد شد.

  10 مهر 1400
بخش : گرگان / محیط زیست
کد خبر: 65018
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام