مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان:
افزایش ۶۵ لیتر بر ثانیه به شبکه شرب گرگان و حومه

shabhakemamikhabim

ایستگاه پمپاژ و مخزن ۲ هزار متر مکعبی مجتمع آبرسانی شهدای مدافع حرم و چاه شماره ۱۴ گرگان و حومه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، سید محسن حسینی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: با افتتاح این طرح ۶۵ لیتر آب  بر ثانیه  به شبکه شرب  گرگان وحومه اضافه شد.

وی افزود: این مجموعه شامل ایستگاه پمپاژ، مخزن، خط انتقال و یک حلقه چاه فعلی و اتصال سه حلقه چاه قبلی از شبکه به مخزن است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: این مجموعه با تلاش شبانه روزی ماه‌های اخیر به سرانجام رسید و از پیمانکاران و مشاورین این طرح قدر دانی ویژه می کنیم.

حسینی افزود: با تلاش مجموعه استان، اعتبارات ۲۰ میلیارد تومانی سال گذشته با تخصیص ۱۴ میلیارد تومان در ۶ طرح آبرسانی، در سال ۱۴۰۰ به ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۲۰ میلیارد تومان تخصیص افزایش یافته است که با دلگرمی این اعتبار از پیمانکاران درخواست کردیم برای اجرای طرح‌های آبرسانی و کمک به وضعیت شرب استان به ما یاری برسانند.

وی گفت:این طرح برای آبرسانی، آخرین برنامه ما نیست وبا همین اعتبارات امسال، برای مجتمع آبرسانی شهدای مدافع حرم استان، سه حلقه چاه دیگر را تا پایان سال تجهیز و متصل می‌کنیم.

 

 

 

  15 مهر 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65116
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام