فرماندار گرگان خبر داد؛
بهره برداری از دو حلقه چاه دیگر در گرگان

فرماندار گرگان گفت: دو حلقه چاه دیگر در شهر گرگان وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش گلستان فردا، محمد حمیدی در جلسه اضطراری تامین آب شرب شهر گرگان با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان اظهار کرد: به دستور استاندار و به منظور کمک به منابع تامین آب شرب شهر گرگان، طبق هماهنگی های انجام شده با تلاش دستگاه های متولی شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان، از سیزدهم تیرماه، آب دو حلقه چاه دیگر از بخش خصوصی با ظرفیت ۴۵ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: با هماهنگی فرمانداری، پیگیری و تلاش جدی شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه ای استان در روز های آتی نیز با متصل شدن چندین چاه خصوصی و دولتی دیگر بیش از نیمی از مشکل کمبود آب شهر گرگان رفع خواهد شد.

حمیدی گفت: در حال حاضر، یک هزار و ٢٨٠ لیتر در ثانیه آب شرب بهداشتی و سالم در گرگان تولید می شود.

وی افزود: با توجه به جمعیت مرکز استان و شروع فصل تابستان، میزان آب مصرفی در این شهر یک هزارو ٧۵٠ لیتر برثانیه است که با کسری تولید ۴٧٠ لیتر بر ثانیه مواجه هستیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران مرکزگلستان  اظهار کرد: پنج حلقه چاه طرح اظطراری طی چند روز آینده وارد مدار می شود که با انجام این طرح، ١٠٠ لیتر آب بر ثانیه به شبکه آب گرگان متصل خواهد شد.

حمیدی بیان کرد: دستگاه‌ها و مجموعه‌ های اداری موظف هستند همه امکانات خود از جمله چاه‌های آب را در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دهند.

به گفته فرماندار ، چاه های آب متعلق به ادارات که در مدار خطوط انتقال آب قرار دارند، وارد شبکه آب شهری خواهد شد که با انجام این امر ١٠٠ لیتر بر ثانیه آب شرب به شبکه آب شهر گرگان اضافه می شود.

  13 تیر 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 64529
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام