رئیس کل دادگستری گلستان:
ضرورت افزایش سرعت رسیدگی در مراجع قضایی استان گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به جز پرونده‌های خاص و پیچیده، مدت زمان دادرسی نباید بیشتر از ۶ماه طول بکشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار خود از حوزه قضایی گنبدکاووس در جمع قضات این شهرستان رسیدگی سریع تر پرونده ها را ضروری دانست و افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران ما در ماه های اخیر پرونده های مسن به حداقل رسیده است و تلاش می کنیم با همت قضات به جز پرونده های خاص و پیچیده که رسیدگی به آنها زمان بر است پرونده هایی که بیش‌ از ۶ماه مطرح شده اند زودتر تعیین تکلیف شود.

وی بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: برای مردم رفتار و برخورد مناسب مهمتراز نتیجه رسیدگی قضایی است و همانگونه که ریاست محترم قوه قضاییه هم بارها تاکید کرده اند رفتار مناسب با مردم باید در اولویت همکاران ما باشد.

آسیابی با اشاره به حمایت و توجه ویژه قضات به واحدهای تولیدی گفت: به هیچ عنوان مواد اولیه و خطوط تولید صنایع و کارخانه ها نباید در روند قضایی توقیف شود و قضات در این موارد با دقت نظر بیشتری عمل کنند.

  19 مهر 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65172
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام