دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:
بررسی ویژه پرونده دست درازی به آب گرگان آغاز شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: رسیدگی ویژه به پرونده دست درازی به یکی از منابع اصلی تامین آب مردم گرگان آغاز شد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار کرد: رسیدگی به این پرونده به یکی از بازپرس های توانمند دادسرای گرگان سپرده شد و دیروز معاون حقوق عامه دادستان همراه با بازپرس پرونده، از محل این مخزن و خط انتقالی که بخش قابل توجهی از آب آشامیدنی مردم شهر گرگان را تامین می کند، بازدید کردند.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد متهمان این پرونده که دو نفرند، از یکی از خطوط اصلی انتقال آب به گرگان به صورت غیرقانونی انشعاب گرفتند و با بخشی از این آب زمین‌های کشاورزی خود را آبیاری می‌کردند.

وی ادامه داد: ماجرای این انشعاب غیرمجاز زمانی فاش شد که کارشناسان کنترل کیفی اداره آب و فاضلاب استان به مغایرت  ورودی و خروجی آب مخزن شرق گرگان پی بردند و بررسی ها از این اقدام غیر قانونی پرده برداشت.

حجت الاسلام سیدحسینی افزود:برای روشن شدن ابعاد دیگر این ماجرا، پرونده با دقت در حال بررسی و تکمیل تحقیقات است و به تدریج همه متهمان و مظنونان این پرونده به دادسرا احضار خواهند شد.

دادستان سیدحسینی به مردم اطمینان داد: در برخورد با متخلفان این پرونده، با هیچ کس تعارف نداریم.

  19 مهر 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65180
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام