مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی گلستان:
آمادگی لایروبی کانال های رابط خلیج گرگان با دریای خزر را داریم

مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی گلستان گفت :اگر اعتبار موردنیاز تأمین شود آمادگی لایروبی کانال های رابط خلیج گرگان با دریای خزر را داریم.

به گزارش گلستان فردا، الهیار اسعدی اظهار کرد: در راستای ایفای نقش اجتماعی خود از سال ۹۳ هشدار خشک شدن خلیج گرگان را به مسئولان ملی و استانی اعلام کرده ایم.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان تخصصی در زمینه لایروبی است و ما هم از همان سال ۹۳ نقشه‌ اجرای این کار را تهیه کرده بودیم اما اجازه این کار به ما داده نشد.

اسعدی افزود :‌ در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ سازمان هماهنگی و مدیریت تالاب‌های کشور مجوز لایروبی کانال های منتهی به خلیج گرگان را صادر کرد که آن زمان سازمان بنادر همه مطالعات اجرای این طرح را به‌روز کرد که اگر اعتبار موردنیاز تأمین شود آمادگی لایروبی کانال های رابط خلیج گرگان با دریای خزر را داریم.

اسعدی اضافه کرد: سازمان هماهنگی تالاب‌ها پرداخت ۹ هزار میلیارد ریال برای احیای خلیج گرگان را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد اما تاکنون اعتباری به سازمان بنادر و دریانوردی برای لایروبی پرداخت نشده است.

  26 مهر 1400
بخش : گرگان / محیط زیست
کد خبر: 65276
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام