مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان :
کنترل تورم و احتکار با فعال شدن سامانه ۱۳۵

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: شماره تلفن ۱۳۵ نخستین بار در کشور در گلستان برای دریافت گزارش‌های مردمی راه اندازی شده است و مردم می‌توانند در راه کنترل بازار و مهار تورم یاور ما باشند.

به گزارش گلستان فردا، حسین نجف زاده اظهار کرد: مردم می‌توانند هر گونه احتکار و گرانفروشی در بازار را از طریق شماره تلفن ۱۳۵ به اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان اطلاع دهند.

وی افزود: امسال ۱۰۳ پرونده احتکار تشکیل شد که بخش زیادی از آن‌ها احتکار کالا‌های اساسی بوده است.

نجف زاده همچنین خبر داد: از ابتدای سال تا کنون در حوزه بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی هزار و ۴۲۶ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

او گفت: همچنین در این مدت ۵ هزار و ۴۸۳ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات و گران فروشی و در حوزه قاچاق کالا و ارز هزار و ۳۵۵ فقره پرونده تشکیل شده است.

او با بیان این که همه این پرونده‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفتند افزود: مجموع جریمه‌هایی که برای افراد در نظر گرفته شده حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: حدود ۹۰۰ پرونده هم در جریان گشت‌های مشترک تعزیرات تشکیل شده که بخشی از آن‌ها در حال رسیدگی است.

  11 آبان 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65529
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام